Deense duinen.

20 augustus 2014 - Nørre Nebel, Denemarken

Franka schreef: Woensdag 20 augustus 2014 .
Pfff..wat een nacht...zo 4 op een rij.In alle vroegte al richting strand gelopen.De zon scheen maar t was frisjes.Geen mens te zien.Heerlijk!! bBij tetugB
Bij terugkomst was de rest ook ontwaakt en liepen we in ganzepas naar de ontbijtzaal.De buitenlucht deed de anderen ook goed.Was maar een klein stukje.
Na t ontbijt weer de auto in op weg naar onze laatste bestemming.Deze ligt in Nørre Nebel aan de westkust.Zo' n 4 uur rijden en dat viel mee.
Het landschap is helaas niet meer zo ruig als in Noorwegen.Maar anders.....De kustlijn is evengoed mooi.De zee blijft altijd mooi voor landrotten zoals wij. Op het vakantiepark is vanalles te doen.Leuk!!Nadat Meike en ik pannenkoeken hebben gebakken gaan we weer bowlen.Is hier op het park.Handig!
Guusje geeft de landkaart van Noorwegen nog een tweede kans...als pakpapier.Morgen gaan we wellicht naar Legoland in Billund.Hoop op goed (droog) weertje.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Kim:
    20 augustus 2014
    Geniet nog van de laatste dagen!
    En tot snel !
  2. De Boutjes van de Baandj:
    20 augustus 2014
    Doon we, Kim.Het einde kumpt in zicht!!
  3. Janneke:
    21 augustus 2014
    Nog vuul plezeer in Denemarke, maak dr nog een sjoëne aafsloeter van die letste paar daag!
  4. Maria lemmen:
    21 augustus 2014
    Prachtige foto's. Leuk dat we mee mochten genieten van jullie reis via de blog. Geniet nog maa effe.