Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens...

25 augustus 2014 - Neer, Nederland

Franka schreef:Maandag 25 augustus 2014.

Het is inmiddels alweer 2 dagen geleden dat we vanuit Denemarken vertrokken richting Neer.John had een flinke kou opgelopen , maar helemaal gedrogeerd met paracetamol heeft hij ons alle 4 veilig thuis gebracht.In totaal hebben we ruim 5500 km       gereden in 22 dagen.

We vertrokken in Nørre Nebel met zon, maar onderweg was het behoorlijk wisselvallig en redelijk druk op de weg.Uiteindelijk precies 8 uur gereden en tussendoor gepauzeerd.

Biij thuiskomst meteen bij de plaatselijke friettent een heerlijk frietje met frikandel of kroket genuttigd.Lekker.

Het is fijn om weer in ons eigen huis te zijn.Zaterdagavond al meteen de Noorse specialiteiten laten proeven aan familie en vrienden en zondagmiddag nogmaals een Noorse middag voor de rest van de familie .

En nu is het alweer maandag en iedereen weer aan het werk , naar school (Meike) en Guusje naar introductiekamp in Boxtel.

Het gewone leven is weer begonnen. Definitief einde van onze Noorwegen rondreis.

Als je nog meer foto's wilt zien of verhalen wilt horen,ben je vanzelfsprekend van harte welkom. Ik laat een fotoboek printen dat natuurlijk ook altijd bekeken mag worden.

Dank voor het volgen! Via dit reisblog! Over twee maanden zal dit reisblog verdwijnen van internet.

Groetjes van alle 4 de Boutjes van de Baandj.

1. Peet:
    25 augustus 2014
    Egt waal blieë dèt gae weer truuk zeentj!
    Wae höbbe 't hieël sjoeën gevonje om ug op dees meneer te kinne volge.
    Gistere genaote van de Noorse sjpesialiteite.
    Lekker zegk, die elandwòrs. En de rèst oug.
  2. Mam Mulder:
    25 augustus 2014
    Ik sloet mich hielemaol beej Petra aan.
    Fijn det 't zoe good is gewaes en det gae weer truk ziet.
    Weej zulle nog duks de foto's bekieke en met och d'r euver praote.
  3. Franka Bouten:
    25 augustus 2014
    Fijn um te huure!! Bleij detb we weer hielhuids truuk in Naer zeen.
  4. Monique:
    25 augustus 2014
    bedankt veur de verhalen vanoet Noorwegen. We zullen ze goan misse. Elke daag efkes kieke wat ge deed. Kome t book wel us bekieke as we in de buurt zeen. Groetjes
  5. De Boutjes van de Baandj:
    26 augustus 2014