Het einde is in zicht....

22 augustus 2014 - Nørre Nebel, Denemarken

Franka schreef: Vrijdag 22 augustus 2014.
Als eerste Jarno vammorgen gefeliciteerd met zijn 11e verjaardag.Proficiat jong!!Ich weit desse eine trouwe bezeuker bus, dus zal dich ech neet euversjlaon. Wat 3 weken geleden begon als langste vakantie ooit (tot nu toe) is bijna ten einde.De tijd is óm gevlogen.Drie weken alleen met zijn vieren.Wat een uitdaging , met een vader , moeder , puber en een tiener.Maar we hebben het alle vier overleefd.Het was geweldig.Guusje en Meike waren vol energie en interesse.Alhoewel Guusje soms een beetje last had van heimwee....En niet naar opa en oma of ooms en tantes geloof ik.Maar ze heeft zich goed gehouden.Het was een hele voorbereiding die ik voornamelijk gedaan had en John liet zich steeds weer verrassen bij welke accomodatie we weer terecht zouden komen.Hij heeft zonder ook maar één keer te mopperen steeds achter het stuur gezeten (en gereden) terwijl naast en achter hem soms flink gesnurkt werd.Een betere chauffeur konden we ons niet wensen.
Noorwegen heeft het meeste indruk op ons gemaakt.De prachtnatuur en de rust.Heerlijk.We hebben veel gedaan en gezien, maar hadden nog wel meer gewild.Maar als de accu leeg is, dan is ie leeg en moet je er aan toegeven.Hopelijk kunnen we nog eens een andere keer terug gaan, want wat was Noorwegen mooi.
De laatste paar dagen in Denemarken vielen in het begin een beetje tegen nadat we zo verwend waren in Noorwegen.Maar na een dag zeiden we al tegen elkaar, dat dit land ook zijn charmes heeft.Geen hektiek en stress....Lekker.
Ik schrijf dit stukje nu alvast (aan het einde van de middag) terwijl John en de kinderen nog ronddobberen in het zwembad.Vanavond op tijd naar bed, hopelijk, en morgenvroeg op ons gemak terug naar Neer.
Je kan ons nog tot maandag blijven volgen als je wilt, want zondag mag de familie naar de Noorse middag komen.We zullen ze dan de meegenomen Noorse specialiteiten laten proeven.Maar daarna stoppen we met bloggen.
Alvast iedereen hartelijk dank voor de reacties en meekijken/meelezen.Het was heel leuk om te doen.En ja, we hebben jullie ook gemist en zijn echt wel blij als we morgen weer heelhuids thuis zijn .
Een enorme ervaring rijker.Deze reis hadden we niet kunnen maken als het thuisfront er niet was geweest.Denk aan het verzorgen van de konijn, de verzorging van de bloemen en planten in de tuin en broeikast.Maar ook de post en ga zo maar door.Maar vooral ook ons personeel dat er toch maar voor zorgde dat alles doordraaide!!Iedereen hartelijk dank hiervoor!!
XXX De Boutjes van de Baandj.(Vanaaf morgen)

1. Mam Mulder:
    22 augustus 2014
    We zijn heel blij dat jullie het zo leuk gehad hebben
    Voor morgen een goede reis en tot zondag.
  2. Jarno:
    22 augustus 2014
    Hoi dankjewel ik heb een leuke dag gehad alvast een goede terug reis

Groetjes jarno
  3. Familie van Lier:
    22 augustus 2014
    Ha, t waas/is geweldig om elke daag euch verhaole te laeze! Geniet nog ff en alvast een gooje terugreis....we heure t waal as ge truk zeet in t durp....en alvast veul plezeer op uche noorse middig in uch eige stekkie oppe baand!
  4. Cretien Wijers:
    22 augustus 2014
    Jammer det der ein enj aan ug verhaole is gekoome. Gooj reis en toet zunjig!!!
  5. Cretien Wijers:
    22 augustus 2014
    Hey dr haet eemes onger miene naam al un reaksie geschraeve ! In eeder geval nog un good enj van ug vakansie en un gooj truukreis.
  6. Monique:
    23 augustus 2014
    Good om te huure det ge t sjoen vongt. Wij hebben ook volop genoten van jullie verhalen, we zullen ze gaan missen.
    Heb een goede reis noa Naer en geniet er nog mer effe van veurdet ge weer aan t werk mot.
    groetjes
  7. Lies Neeten:
    23 augustus 2014
    Wij hebben ook genoten van jullie verhalen,mooie foto's en video's! Volgende week zaterdag vliegen wij naar Noorwegen.
    Als tenminste de vulkaan in Ijsland zich nog rustig houdt. Want het is nu code ROOD!
    We verheugen ons er op om Ingrid,Stephan en Nova te kunnen knuffelen. Als wij terug zijn komen we wel naar de foto's kijken.

Groetjes Tante Lies.
  8. Leny Beijers:
    24 augustus 2014
    Hoi Boutjes,

Jullie zijn nu natuurlijk al thuis. Wij hadden 4 verjaardagen,Dus jullie logboek 2 x overgeslagen. Fijn dat jullie zo genoten hebben en wij hebben meegenoten door jullie verhalen. Misschien voor ons een stimulans om ook eens te gaan. Liefs oom gerard en tante Leny