Met het hoofd in de wolken

3 augustus 2014 - Noresund, Noorwegen

Meike schreef .Zondag 3 augustus 2014 .
We liepen vandaag letterlijk en figuurlijk met ons hoofd in de wolken. Je kon de berg niet meer zien. Ik heb vandaag een beetje kunnen oefenen op de klim muur. Hopelijk is er morgen nog plaats bij de klimleraar. We zullen zien. Ik heb vanmorgen uitgeslapen. Mama had een heerlijk ontbijt gemaakt met verse crossantjes en warme broodjes.de gekookte eitjes waren precies goed. We hebben een leuke wandeling gemaakt door de wolken. De skilift was buiten dienst omdat er geen sneeuw lag. We kwamen ook nog een waterval tegen.nadat we voor mijn gevoel uren gewandeld.toen ging mama aan de baileis #drankorgel(ik niet).het was een leuke dag ondankz de bewolking

1. Renske:
    3 augustus 2014
    hahaha franka toch slecht veurbeeldj achjaa leuk geschreave meikee groetjess
  2. Kim:
    3 augustus 2014
    Leuk geschreven Meike! En mooie foto's!

Veul plezeer nog!
  3. Familie van Lier:
    4 augustus 2014
    Ha Meike, wat n leuk verhaal heb je geschreven! Veel succes nog met het wandklimmen en hopelijk gaan de wolken nog weg.......
  4. De Boutjes van de Baandj:
    4 augustus 2014
    De wolken zijn inmiddels weg.Hoop dat dat vandaag zo blijft.Kunnen we tenminste genieten van de vergezichten.
  5. Carina:
    4 augustus 2014
    Leuk om weer oppe huugte gehaoje te waere!
    Dae Baileys woar om op te werreme Meike! Tied det gae baeter waer kriegt!!!! Klum ze!
  6. Hans:
    4 augustus 2014
    Zuut d'r geweldig oet. Väöl plezeer!!