Noormannen/ vikingen hier komen de Boutjes.

2 augustus 2014 - Noresund, Noorwegen

Zaterdag 2 aug.2014.Franka schreef:Vanaf vandaag ga ik er maar een dag en datum bij vermelden voor t gemak .In vakantietoestand raakt dat tijdsgevoel weg . ..Vandaag weer een lange rit gehad van Malmö naar Noresund in Noorwegen.Noresund ligt zo'n 100 km boven/opzij van Oslo.We waren blij toen we de eindbestemming bereikt hadden.Twee dagen goed door getuft met onze volgepakte bus.De ex-collega's v Eurofresh waarschuwden ons voor overstekende elanden....maar John zei: ik heb ze liever op mijn bord dan op mijn motorkap .Dus nog niks tegen gekomen wat ook maar enigszins lijkt op een eland.Wel een aantal everzwijntjes.Geen last v gehad.Bij iedere afslag vd autoweg in Zweden wel een McDonald vestiging.Je kunt t natuurlijk ook overdrijven!!Uiteindelijk omstreeks 2 uur een pitstop gemaakt bij de 3e Ikea die we tegenkwamen.Lekker gelunchd.Helaas geen tijd voor een rondje door de winkel.
Inmiddels zijn we dus gearriveerd op onze 2e bestemming waar we 4 nachten en dagen verblijven.Het is een Spa-resort in Noresund.De weg er naartoe was heel mooi.Vanaf de Noorse grens werden de bergen hoger en grilliger
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jarno:
    Hoi
    Ik kan nu ook jullie reisverhalen lezen. Veel vakantie plezier.
    Groetjes jarno
  2. Janneke:
    3 augustus 2014
    Klinkt goed allemaal! Lekker dat jullie nu na al het gereis even een paar rustige dagen hebben. Geniet er van!

Groetjes uit Engeland (ons laatste dagje hier)
  3. De Boutjes van de Baandj:
    3 augustus 2014
    Veel leesplezier,Jarno !!En Truus en Fer geniet ze nog bij Ron.
  4. Liana en Ruud:
    3 augustus 2014
    Hallo Fam. Bouten, Eindelijk is t os geluk om op uche site te komme Marion haet os efkes geholpe.
    Veur winse uch vanoet oppe ruiver ein sjoen vakantie toe... veural geniete mer zo te laese kump det allemaol good.
    Hiel vuul groetjes van Ruud en Liana
  5. De Boutjes van de Baandj:
    3 augustus 2014
    Heey Ruiverse, as gae Marion toch neet haajt hè!!Dich kins heur alles euver computers en dergelijke vraoge.Die wètj t waal op te losse.Wae zulle os inderdaad waal amusere.Laes aaf en toe mer mei!Hilsen van de Boutjes.