Van Neer naar Malmö, Zweden.

1 augustus 2014 - Malmö, Zweden

Rond half 7 vertrokken op weg naar t land van Pipi Langkous.De eerste pitstop al vóór de Duitse grens gemaakt en daardoor een nieuw record gevestigd.De Duitse snelweg schiet lekker op maar is zóó saai.Alleen de chauffeur redt t om niet te snurken.Bij Puttgarden gaan we na een uur wachten de ferry op naar Denemarken.De douane verstrekt gratis flesjes spa blauw en kleine zakjes snoepgoed.Het moet niet gekker worden.We denken dat ze dit doen vanwege t lange wachten in de hitte.De overtocht met de ferry duurt 45 minuten en is erg leuk.We zitten geruime tijd op t bovenste dek in t zonnetje.Wippen nog effe de taxfree shop in voor een fles zeup (Baileys) en vertrekken snel weer op weg naar Malmö.Jammer dat we geen tijd hebben om Kopenhagen te bezoeken.....maar van een afstandje wel een beetje ervan gezien.De CommonLinnets waren er niet meer .

1. Renske:
    1 augustus 2014
    hahahah leukkk doot pippi en de kleine zeermeermin mr de groeten hahahah ps. tekst van mam
  2. De Boutjes van de Baandj:
    1 augustus 2014
    Helaas gaon we neet miër truuk naor de Kleine Zeemeermin.Morgen gaon we metein door naor Noorwegen dus as we Pipi murge taegekomme trekke wae ze ens flink aan de vlechte.
  3. Familie van Lier:
    2 augustus 2014
    Mmmmm noe al aan de baileys....mot neet gekker weure....Guusje haot mam mer inne gate!!
  4. De Boutjes van de Baandj:
    2 augustus 2014
    Wae woore de Baileys vergaete.....en as der dich den ein fles aan blieft kueke in de taxfree sjop ......tja...den busse verkocht hè!!Ich zal get euverlaote veur as wae truuk zeen.
  5. Mam Mulder:
    Loat goan dae waage! :)
  6. Monique:
    2 augustus 2014
    t begin is gemaakt, amuseer jullie goed op de vacantie. we volgen jullie. groetjes down under