Bowlen en worteltaart.

12 augustus 2014 - Geilo, Noorwegen

Franka schreef: dinsdag 12 augustus 2014.

Vandaag zijn pap en mam Mulder 48 jaar getrouwd dus zij worden meteen na het ontwaken al gefeliciteerd door ons.

Na zo'n enerverende dag als gisteren, hebben we vandaag een hele luie dag gehad.Driekwart van het gezin heeft lekker lang uitgeslapen.Moet kunnen vinden we.

John en Guusje kampen nog steeds met behoorlijk wat spierpijn.John wat meer als Guusje...mannen hè!!Dus vandaag wordt er niet veel gewandeld.Na het avondeten knappen we ons een beetje op om samen met Stephan en Ingrid te gaan bowlen in Geilo. Dat was erg gezellig.Een hele leuke moderne bowlingbaan. De winnaar mocht betalen.Ik zal geen namen noemen want ik vond ze allemaal sterren.Ik zelf was vantevoren gediskwalificeerd...Er werd leuke , hippe muziek gedraaid.

Na het bowlen werden we weer uitgenodigd door Stephan en Ingrid om de zelfgebakken Noorse worteltaart en koekjes te komen proeven.Heerlijk!! Wat een zalig toetje wederom.Wordt toch tijd voor een fikse wandeling morgen.Voordat we naar het appartement terug gingen heeft Meike nog effe afscheid genomen van Nova.Volgens Stephan weet hij al wat Meike zich voor Sinterklaas gaat vragen....het heeft 4 poten, een staart en een kop en het blaft.We zullen zien of Sinterklaas die mee kan nemen vanuit Spanje.Ik verwacht van niet.

Het was een heerlijke, rustige relaxdag.We hebben zelfs hutten/tenten gebouwd met Meike onder het stapelbed van Guusje.Lekker griezelen met de zaklamp onder de dekens en papa laten schrikken!

Het was toch weer ruim half 12 voordat we richting slaapkamer gingen.

Voor morgen staat er toch weer het één en ander op de planning, hoor.We gaan de omgeving lekker onveilig maken.Oftewel verkennen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Familie van Lier:
    13 augustus 2014
    Lekker toch n relaxdagje....dat is ook vakantie!!
  2. Mam Mulder:
    13 augustus 2014
    Dank je wel voor de felicitatie.
    Het verblijf ziet er van buiten leuk uit, maar hoe zijn de bedden?
    Groetjes ook van Opa.
  3. De Boutjes van de Baandj:
    13 augustus 2014
    De bedden zijn goed.Geen hangmatten.Ik moet wel over John heen sjravelen omdat het bed tegen de zijwand staat.Maar dat vindt John niet erg.Ik wel.Voor de rest is het een toplocatie met een heel mooi huisje.De inrichting is werkelijk prachtig .Daar heeft een stylist zich in 2009 lekker op uit kunnen leven.Landelijk en puur daar hou ik wel van...
  4. Carina:
    13 augustus 2014
    Meike als je geen hondje krijgt kun je die van ons wel eens lenen!!!!
  5. Leny Beijers:
    13 augustus 2014
    Wat leuk dat jullie stepha n en ingrid hebben ontmoet. Een relaxdagje is ook leuk toch enn...wat doen jullie allemaal leuke dingen.
    Een fijn gezin!

Bedankt voor de kaart voor gerards vejaardag. Jullie zijn toch schatten. Nog een fijne tijd.
    Gerard en leny