Bowlen en worteltaart.

12 augustus 2014 - Geilo, Noorwegen

Franka schreef: dinsdag 12 augustus 2014.

Vandaag zijn pap en mam Mulder 48 jaar getrouwd dus zij worden meteen na het ontwaken al gefeliciteerd door ons.

Na zo'n enerverende dag als gisteren, hebben we vandaag een hele luie dag gehad.Driekwart van het gezin heeft lekker lang uitgeslapen.Moet kunnen vinden we.

John en Guusje kampen nog steeds met behoorlijk wat spierpijn.John wat meer als Guusje...mannen hè!!Dus vandaag wordt er niet veel gewandeld.Na het avondeten knappen we ons een beetje op om samen met Stephan en Ingrid te gaan bowlen in Geilo. Dat was erg gezellig.Een hele leuke moderne bowlingbaan. De winnaar mocht betalen.Ik zal geen namen noemen want ik vond ze allemaal sterren.Ik zelf was vantevoren gediskwalificeerd...Er werd leuke , hippe muziek gedraaid.

Na het bowlen werden we weer uitgenodigd door Stephan en Ingrid om de zelfgebakken Noorse worteltaart en koekjes te komen proeven.Heerlijk!! Wat een zalig toetje wederom.Wordt toch tijd voor een fikse wandeling morgen.Voordat we naar het appartement terug gingen heeft Meike nog effe afscheid genomen van Nova.Volgens Stephan weet hij al wat Meike zich voor Sinterklaas gaat vragen....het heeft 4 poten, een staart en een kop en het blaft.We zullen zien of Sinterklaas die mee kan nemen vanuit Spanje.Ik verwacht van niet.

Het was een heerlijke, rustige relaxdag.We hebben zelfs hutten/tenten gebouwd met Meike onder het stapelbed van Guusje.Lekker griezelen met de zaklamp onder de dekens en papa laten schrikken!

Het was toch weer ruim half 12 voordat we richting slaapkamer gingen.

Voor morgen staat er toch weer het één en ander op de planning, hoor.We gaan de omgeving lekker onveilig maken.Oftewel verkennen.