Peppe's pizza en Spa.

13 augustus 2014 - Geilo, Noorwegen

Franka schreef: woensdag 13 augustus 2014.

Vandaag hebben Guusje en John de omgeving te voet verkend.Natuurlijk hebben ze zich een aantal keren verlopen maar uiteindelijk kwamen ze toch weer uit op het punt wat ze in gedachten hadden.Ze hadden mooie vergezichten en af en toe moest er een beekje over gesprongen worden.Eigenlijk zijn ze zo'n beetje over de skipistes naar beneden gelopen.In de winter is het hier een druk ski-gebied.Volgens mij erg gezellig want Meike en ik zagen onderweg de nodige skihutjes en tentjes.Het schijnt dat de Noren goed kunnen apres-skiën...

In het centrum van Geilo zijn we bij de dierenwinkel waar Ingrid werkt lekkere knabbelsticks gaan kopen voor Bobo onze konijn.

Guusje  kwam op het idee om bij Peppe's pizza iets te gaan eten.Blijkbaar lusten de Noren graag pizza's want het was er druk.En het pizza-buffet was heerlijk .Onbeperkt pizza,salade en brood voor 129 Nkr per persoon.Dat is omgerekend zo'n € 15,50.Voor   Noorse begrippen erg goedkoop.En het was lekker.Zo'n buffet moet Aly bij ons in Neer ook maar gaan doen vinden wij.

Als we terug zijn in t appartement gaan we een rondje "spa" doen.We zwemmen , spelen met de bal in het water, gaan in t stoombad en de sauna.pffff...wat warm...maar wel ontspannend.Daarna zijn we lekker moe en loom.

In de avonduren gaan we weer terug naar t centrum , maar daar is niet veel meer loos.De meeste winkels zijn gesloten.Een enkele supermarkt is nog open.

1. Carina:
    14 augustus 2014
    Lekkerrrrr.... Hier kun je niet eens een tafel bemachtigen bij de pizzeria (Maurizio!) Geniet ze!
  2. Jarno:
    Hoi
    Bedankt voor de grappige kaart.

Veel plezier nog in Noorwegen
    Groetjes jarno
  3. De Boutjes van de Baandj:
    14 augustus 2014
    Ja ,Carina, omdat je meteen aan kan vallen bij t buffet gaat t lekker snel.En dan krijg je ook geen lange wachtrijen.Een slimme Noorse Italiaan.En daarbij kun je dan ook nog verschillende soorten pizza's proeven.
  4. De Boutjes van de Baandj:
    14 augustus 2014
    Geen dank Jarno.Wij vonden de kaart ook grappig.En dan krijg je ook nog eens post uit Noorwegen!Jammer dat we op je verjaardag nog niet terug zijn..maar dan komen we een andere keer wel.